Kako prebaciti PBZ aplikaciju na drugi mobitel - Korak po korak vodič

Kako Prebaciti Pbz Aplikaciju Na Drugi Mobitel

Kako Prebaciti Pbz Aplikaciju Na Drugi Mobitel

Ako koristite mobilnu aplikaciju Privredne banke Zagreb (PBZ), može se dogoditi da želite prebaciti aplikaciju na novi mobitel. U ovom vodiču ćemo vam pokazati korak po korak kako to učiniti.

Korak 1: Idite na Google Play Store ili App Store na svom novom mobitelu i pretražite “PBZ aplikacija”. Kliknite na preuzimanje da biste instalirali aplikaciju na svom mobitelu.

Korak 2: Nakon što ste instalirali aplikaciju, otvorite je. Na početnom zaslonu aplikacije kliknite na opciju “Prijava”.

Korak 3: Pojaviti će se obrazac za prijavu. Unesite svoje korisničko ime i lozinku koje ste koristili na prethodnom mobitelu. Ako ste zaboravili svoje podatke za prijavu, kliknite na opciju “Zaboravili ste korisničko ime/lozinku” i slijedite upute za resetiranje.

Korak 4: Nakon što ste se uspješno prijavili, aplikacija će vam možda zatražiti da unesete sigurnosni kod koji će vam biti poslan putem SMS-a. Upišite taj kod kako biste dovršili postupak.

Korak 5: Vaša PBZ aplikacija je sada prebačena na novi mobitel i spremna za korištenje. Uživajte u svim funkcionalnostima i mogućnostima koje vam pruža ova mobilna aplikacija.

Imajte na umu da je važno ne dijeliti svoje korisničke podatke s drugima i redovito mijenjati lozinku kako biste održali sigurnost svog PBZ računa.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili problema tijekom ovog postupka, preporučujemo vam da kontaktirate službu za korisnike Privredne banke Zagreb. Oni će vam pružiti potrebnu pomoć i podršku.

Preuzimanje PBZ aplikacije na novi mobitel

Preuzimanje PBZ aplikacije na novi mobitel je jednostavno i brzo. Slijedite korake u nastavku kako biste prebacili PBZ aplikaciju na novi mobitel.

Korak 1: Priprema

  • Provjerite jeste li prijavljeni na stari mobitel s PBZ aplikacijom.
  • Potvrdite da je vaš stari mobitel povezan s aktivnim internetom.
  • Potvrdite da je račun PBZ aplikacije povezan s vašim mobilnim brojem.

Korak 2: Preuzimanje aplikacije

  1. Idite na službenu trgovinu aplikacija (App Store ili Google Play Store) na novom mobitelu.
  2. Pretražite “PBZ aplikacija” u trgovini aplikacija.
  3. Odaberite PBZ aplikaciju iz rezultata pretrage.
  4. Pritisnite gumb “Preuzmi” kako biste započeli preuzimanje aplikacije.

Korak 3: Prijava na novom mobitelu

Korak 3: Prijava na novom mobitelu

  • Otvorite aplikaciju PBZ-a na svom novom mobilu.
  • Kliknite na gumb “Prijava” kako biste se prijavili na svoj račun.
  • Unesite svoje korisničko ime i lozinku.
  • Slijedite dodatne upute na zaslonu kako biste dovršili postupak prijave.

Korak 4: Autorizacija

Usluga PBZ aplikacije na novom mobitelu može zahtijevati autorizaciju. Ovisno o postavkama vašeg računa, možda ćete se morati prijaviti koristeći automatsku autentifikaciju ili primiti autorizacijski kod putem SMS-a. Slijedite upute na zaslonu kako biste dovršili autorizaciju.

You might be interested:  Kako Izaći Iz Depresije

Nakon dovršetka tih koraka, PBZ aplikacija je prenesena na novi mobitel i možete je koristiti kao i obično. Obratite pažnju da je stari mobitel odjavljen s PBZ aplikacije i da će se sva daljnja prijava morati izvršiti na novom mobitelu.

Deaktivacija PBZ aplikacije na starom mobitelu

Kada želite prebaciti PBZ aplikaciju na novi mobitel, prvo morate deaktivirati aplikaciju na starom mobitelu kako biste mogli aktivirati aplikaciju na novom mobitelu.

Da biste deaktivirali PBZ aplikaciju na starom mobitelu, slijedite sljedeće korake:

  1. Prvo otvorite PBZ aplikaciju na starom mobitelu.
  2. Nakon što se aplikacija otvori, pritisnite “Postavke” ili “Izbornik” ikonu koja se obično nalazi u donjem desnom kutu ekrana.
  3. Zatim, u izborniku postavki, potražite opciju “Sigurnost” ili “Deaktivacija aplikacije”.
  4. Kada pronađete tu opciju, pritisnite je kako biste deaktivirali PBZ aplikaciju.
  5. Slijedite daljnje upute na zaslonu za potvrdu deaktivacije PBZ aplikacije.
  6. Nakon što uspješno deaktivirate aplikaciju, možete je izbrisati s vašeg starog mobitela.

Nakon deaktivacije PBZ aplikacije na starom mobitelu, možete preći na korake za aktivaciju PBZ aplikacije na novom mobitelu. Za detaljne upute o aktivaciji, pogledajte naš članak “Kako aktivirati PBZ aplikaciju na novom mobitelu“.

Prijava u PBZ aplikaciju na novom mobitelu

Ako ste nedavno promijenili mobitel i želite prenijeti PBZ aplikaciju na novi uređaj, slijedite ovaj korak po korak vodič kako biste uspješno obavili prijavu na novom mobitelu.

Korak 1: Preuzmite PBZ aplikaciju

Prvo što trebate učiniti je preuzeti PBZ aplikaciju na novom mobitelu. Idite na trgovinu aplikacija (App Store ili Google Play Store) i pretražite “PBZ aplikacija”. Pronađite aplikaciju s nazivom “PBZ mobilno bankarstvo – Zagrebačka banka” i preuzmite je na svoj novi mobitel.

Korak 2: Pokrenite aplikaciju

Nakon što ste preuzeli PBZ aplikaciju, pronađite je na svom novom mobitelu i pokrenite je. Duboko udahnite i pripremite se za unos potrebnih informacija kako biste se uspješno prijavili.

Korak 3: Unesite identifikacijski broj

Nakon što pokrenete aplikaciju, pojavit će se prazno polje za unos identifikacijskog broja. Unesite svoj identifikacijski broj (najčešće je to vaš OIB) koristeći tastaturu vašeg mobilnog uređaja.

Korak 4: Unesite lozinku

Nakon što unesete identifikacijski broj, aplikacija će tražiti unos lozinke. Unesite lozinku koju koristite za prijavu na svoj PBZ račun. Budite oprezni prilikom unosa lozinke i provjerite jesu li sva slova i brojevi uneseni ispravno.

Korak 5: Provjera identiteta

Nakon unosa lozinke, aplikacija će zatražiti dodatnu provjeru vašeg identiteta radi sigurnosti. Ovisno o postavkama sigurnosti koje ste odabrali prilikom aktiviranja PBZ aplikacije, možda ćete morati unijeti jednokratni sigurnosni kod koji ste primili putem SMS-a ili koristiti drugu metodu provjere identiteta.

Korak 6: Prijava je uspješna

Nakon što uspješno prođete sve korake prijave, bit ćete preusmjereni na početnu stranicu PBZ aplikacije na svom novom mobitelu. Sada možete koristiti sve funkcionalnosti PBZ aplikacije za pregled stanja računa, plaćanje računa, prijenos sredstava i još mnogo toga.

Slijedeći ovaj korak po korak vodič, lako ćete se prijaviti u PBZ aplikaciju na svom novom mobitelu i nastaviti koristiti svoje bankarske usluge bez ikakvih problema.

Povezivanje novog mobitela s PBZ računom

Kako biste povezali svoj novi mobitel s PBZ računom, slijedite sljedeće korake:

  1. Instalirajte PBZ aplikaciju na svoj novi mobitel putem App Store-a (za iOS) ili Google Play Trgovine (za Android).
  2. Pokrenite PBZ aplikaciju na novom mobitelu.
  3. Na početnom zaslonu aplikacije odaberite opciju “Prijava”.
  4. Unesite svoje korisničko ime i lozinku za PBZ internet bankarstvo.
  5. Nakon što se prijavite, aplikacija će vam zatražiti da unesete svoj aktivacijski ključ. Aktivacijski ključ je generiran prilikom prvog korištenja PBZ aplikacije na starom mobitelu.
  6. Ako imate aktivacijski ključ, unesite ga u predviđeno polje. Ako nemate aktivacijski ključ, odaberite opciju “Nemam aktivacijski ključ” i slijedite daljnje upute.
  7. Slijedite upute za verifikaciju vašeg identiteta putem mobilnog tokena ili potvrdite svoj identitet putem osobne iskaznice u najbližem poslovnom centru PBZ banke.
  8. Nakon što je vaš identitet verificiran, nastavite s postavljanjem željenog PIN koda za pristup aplikaciji.
  9. Kada postavite PIN kod, aplikacija će vam omogućiti pristup svim funkcionalnostima PBZ računa na novom mobitelu.
You might be interested:  Što Je Osnovica Plaće

Napomena: Ukoliko imate bilo kakvih poteškoća pri povezivanju novog mobitela s PBZ računom, preporučujemo da se obratite podršci za korisnike PBZ banke radi asistencije i dodatnih informacija.

Prijenos podataka na novi mobitel

Ako želite prebaciti PBZ aplikaciju na novi mobitel, morate prijenos podataka sa starog na novi uređaj. Evo koraka koje trebate slijediti:

1. Stari mobitel

  • Ako već nemate, preuzmite PBZ aplikaciju i instalirajte je na starom mobitelu.
  • Otvorite PBZ aplikaciju i prijavite se s vašim korisničkim podacima.
  • U aplikaciji odaberite opciju “Prijenos podataka” ili sličnu opciju koja omogućuje prijenos podataka na novi mobitel.
  • Slijedite upute na zaslonu za generiranje sigurnosne lozinke ili aktivacijskog koda za prijenos podataka.
  • Zapišite sigurnosnu lozinku ili aktivacijski kod.
  • Završite postupak prijenosa podataka na starom mobitelu.

2. Novi mobitel

  • Preuzmite PBZ aplikaciju i instalirajte je na novom mobitelu.
  • Otvorite PBZ aplikaciju.
  • Na početnom zaslonu odaberite opciju “Prijenos podataka” ili sličnu opciju koja omogućuje prijenos podataka sa starog mobitela.
  • Kada aplikacija zatraži, unesite sigurnosnu lozinku ili aktivacijski kod koji ste dobili na starom mobitelu.
  • Po završetku prijenosa podataka, sustav će vam omogućiti pristup vašem PBZ računu na novom mobitelu.

Važno je napomenuti da je postupak prijenosa podataka različit za svaku banku i njihovu mobilnu aplikaciju. Uvijek se preporučuje provjera uputa i smjernica za prijenos podataka dostupnih na web stranici banke ili kontaktiranje korisničke podrške.

Provjera pristupačnosti PBZ aplikacije na novom mobitelu

Prije nego što prenesete PBZ aplikaciju na novi mobitel, važno je provjeriti pristupačnost i sigurnost aplikacije. Evo koraka koje trebate slijediti:

  1. Preuzimanje PBZ aplikacije:
    • Posjetite službenu trgovinu aplikacija na svom novom mobitelu (Google Play za Android ili App Store za iOS).
    • Pretražite “PBZ aplikacija” u trgovini aplikacija.
    • Odaberite službenu PBZ aplikaciju i preuzmite je na svoj novi mobitel.
  2. Instalacija aplikacije:
    • Nakon preuzimanja PBZ aplikacije, otvorite je na svom novom mobitelu.
    • Slijedite upute za instalaciju aplikacije i zatražite potrebne dozvole.
    • Unesite svoje korisničke podatke (korisničko ime i lozinku) kako biste pristupili svojem PBZ računu.
  3. Pristup PBZ aplikaciji:
    • Nakon instalacije i prijave, provjerite jeste li uspješno povezali svoj novi mobitel s PBZ računom.
    • Provjerite jesu li sve funkcije aplikacije dostupne na novom mobitelu.
    • Testirajte pravilnost i brzinu prijave na svoj PBZ račun s novog mobitela.
  4. Sigurnost PBZ aplikacije:
    • Provjerite jesu li podaci u PBZ aplikaciji sigurno pohranjeni na novom mobitelu.
    • Aktivirajte dodatne sigurnosne postavke ako je moguće, kao što su višestupanjska provjera autentičnosti ili sigurnosni PIN kod.
    • Redovito ažurirajte PBZ aplikaciju kako biste imali najnoviju verziju i sigurnosne ispravke.

Nakon provjere pristupačnosti i sigurnosti PBZ aplikacije, možete početi koristiti aplikaciju za pristup svom PBZ računu na svom novom mobitelu.

Aktivacija mobilnog tokena na novom mobitelu

Aktivacija mobilnog tokena na novom mobitelu je jednostavan postupak koji omogućuje prenos tokena za prijavu na drugi mobilni uređaj.

  1. Prvo, preuzmite PBZ aplikaciju na novi mobitel putem službenih trgovina aplikacija (App Store ili Google Play).
  2. Nakon što ste preuzeli aplikaciju, otvorite je na novom mobitelu.
  3. Na početnom zaslonu odaberite opciju “Aktivacija mobilnog tokena”.
  4. Aplikacija će vam zatim zatražiti unos korisničkog imena i lozinke.
  5. Unesite svoje korisničko ime i lozinku, a zatim pritisnite gumb “Prijava”.
  6. Sljedeći korak je unos jednokratnog koda koji ste dobili putem SMS poruke na vaš broj mobilnog telefona.
  7. Unesite jednokratni kod i pritisnite gumb “Potvrdi”.
  8. Aplikacija će provjeriti valjanost koda i aktivirati mobilni token na novom mobitelu.
  9. Na kraju aktivacije, aplikacija će vam prikazati poruku o uspješnoj aktivaciji mobilnog tokena.
You might be interested:  Kako Ispeći Lignje Da Ne Budu Žilave

Vaš mobilni token sada je uspješno aktiviran na novom mobitelu i možete ga koristiti za prijavu na PBZ aplikaciju.

Uklanjanje PBZ aplikacije s starog mobitela

Ako želite prebaciti PBZ aplikaciju na drugi mobitel, prvo morate ukloniti aplikaciju s starog mobitela. Slijedite sljedeće korake kako biste uspješno uklonili PBZ aplikaciju sa svog starog mobitela:

  1. Prvo otvorite postavke na svom mobitelu.
  2. Pronađite sekciju “Aplikacije” ili “Aplikacije i upravljanje aplikacijama”.
  3. Potražite PBZ aplikaciju na popisu instaliranih aplikacija.
  4. Kada pronađete PBZ aplikaciju, dodirnite je kako biste otvorili njezine detalje.
  5. Na stranici s detaljima aplikacije trebali biste vidjeti opciju “Ukloni” ili “Deinstaliraj”. Dodirnite tu opciju kako biste započeli proces uklanjanja aplikacije.
  6. Mobilni uređaj će zatražiti potvrdu da želite ukloniti aplikaciju. Potvrdite ovu radnju.
  7. Aplikacija će se sada deinstalirati s vašeg starog mobitela. Ovaj proces može potrajati nekoliko sekundi, ovisno o brzini vašeg uređaja.
  8. Nakon što se aplikacija ukloni, možete je ponovno preuzeti na drugom mobitelu putem trgovine aplikacija.

Ako imate problema prilikom deinstalacije PBZ aplikacije, preporučujemo da se obratite podršci korisnicima banke kako biste dobili dodatnu pomoć.

FAQ:

Kako prebaciti PBZ aplikaciju na drugi mobitel?

Kako bi prebacili PBZ aplikaciju na drugi mobitel, potrebno je slijediti nekoliko koraka. Prvo, trebate deinstalirati PBZ aplikaciju s trenutnog mobitela. Zatim, preuzmite PBZ aplikaciju s trgovine aplikacija na novi mobitel. Nakon preuzimanja, otvorite aplikaciju i slijedite upute za postavljanje novog računa. Kada se prijavite, aplikacija će prepoznati vašeg korisničkog računa i omogućiti vam pristup Postbank online uslugama.

Što se događa sa starim mobitelom nakon prebacivanja PBZ aplikacije?

Nakon prebacivanja PBZ aplikacije na novi mobitel, stari mobitel više neće imati pristup Postbank online uslugama. PBZ aplikacija će biti u potpunosti deinstalirana s tog mobitela, zajedno s vašim korisničkim podacima i bankovnim informacijama. Preporučljivo je osigurati da su svi vaši podaci sigurni prije nego što deinstalirate aplikaciju sa starog mobitela.

Trebam li imati internet vezu za prebacivanje PBZ aplikacije?

Da, za prebacivanje PBZ aplikacije na drugi mobitel potrebna vam je internet veza. PBZ aplikacija koristi internet kako bi uspostavila vezu s Postbank poslužiteljima i omogućila vam pristup vašim bankovnim računima. Bez internet veze, nećete moći preuzeti i aktivirati aplikaciju na novom mobitelu, niti pristupiti svojim bankovnim računima.

Kako mogu sačuvati svoje podatke prilikom prebacivanja PBZ aplikacije na drugi mobitel?

Da biste sačuvali svoje podatke prilikom prebacivanja PBZ aplikacije na drugi mobitel, preporučljivo je napraviti sigurnosnu kopiju svih važnih podataka prije deinstalacije aplikacije sa starog mobitela. Možete to učiniti pomoću alata za sigurnosnu kopiju na vašem mobitelu ili prenoseći podatke na sigurno mjesto, poput vanjskog uređaja za pohranu ili računala. Na taj način ćete biti sigurni da nećete izgubiti važne informacije prilikom prebacivanja aplikacije.

Treba li mi IBAN broj prilikom prebacivanja PBZ aplikacije?

Da, IBAN broj je važan prilikom prebacivanja PBZ aplikacije na drugi mobitel. IBAN broj je jedinstveni identifikator vašeg bankovnog računa koji se koristi za prijavu i pristup Postbank online uslugama. Ako nemate IBAN broj, možete ga pronaći na izvodu ili online bankovnom računu. Ako ne možete pronaći IBAN broj, preporučuje se da se obratite Postbank podršci radi daljnje pomoći.