Kako smršaviti 10 kg u mjesec dana - najbolji savjeti i trikovi

Kako Smršaviti 10 Kg U Mjesec Dana

Kako Smršaviti 10 Kg U Mjesec Dana

Smršaviti 10 kg u mjesec dana može biti izazovno, ali nije nemoguće. Ključno je usredotočiti se na zdrave navike prehrane i redovitu tjelesnu aktivnost. Uz pravilan pristup, postizanje ove ciljne težine može biti ostvarivo.

Jedan od najvažnijih koraka u procesu mršavljenja je pravilna prehrana. Važno je konzumirati uravnotežene obroke koji sadrže različite hranjive tvari. Izbjegavanje brze hrane, slatkiša i gaziranih pića ključno je za postizanje ciljne težine. Također, važno je povećati unos voća, povrća, cjelovitih žitarica i nemasnih izvora proteina.

Pored prehrane, tjelesna aktivnost igra ključnu ulogu u gubitku kilograma. Redovita vježba pomaže sagorijevanju viška kalorija i jačanju mišića. Kombinacija aerobnih vježbi poput trčanja, plivanja ili biciklizma te vježbi snage kao što su podizanje utega ili pilates može pomoći u postizanju ciljne težine.

Smršaviti 10 kg u mjesec dana zahtijeva predanost i disciplinu. Važno je pratiti napredak, postaviti realne ciljeve i dati si dovoljno vremena za postizanje rezultata. Također, savjetovanje s nutricionistom ili osobnim trenerom može biti korisno kako bi se izradio prilagođeni plan prehrane i vježbanja. Bez obzira na izazove koje može donijeti, mršavljenje može donijeti pozitivne promjene u tvoje tijelo i zdravlje.

Zapamtite, individualni rezultati mogu varirati i uvijek je važno konzultirati se sa stručnjacima prije nego započnete bilo kakav program za mršavljenje. Uživajte u putovanju prema postizanju svog cilja, jer je zdravlje najvažnije.

Contents

Razumijevanje kilograma i mogućnosti gubitka težine

Kilogram (kg) je mjerna jedinica koja se koristi za mjerenje tjelesne težine. Gubitak težine od 10 kg u mjesec dana može biti izazov, ali je moguć uz pravilan pristup i posvećenost.

Kako kilogrami utječu na naše zdravlje?

Veliki višak kilograma može dovesti do raznih zdravstvenih problema kao što su srčane bolesti, dijabetes tipa 2, visoki krvni tlak i mnogi drugi. Gubitak težine može značajno poboljšati kvalitetu života i smanjiti rizik od raznih bolesti.

Savršeno smršati 10 kg u mjesec dana

Smršaviti 10 kg u mjesec dana zahtijeva zdravu i uravnoteženu prehranu, redovito vježbanje i promjene u načinu života. Evo nekoliko ključnih koraka koji će vam pomoći u postizanju tog cilja:

  1. Eat balanced meals: Jedite uravnotežene obroke koji uključuju voće, povrće, cjelovite žitarice, mršavo meso i nemasne mliječne proizvode. Izbjegavajte prerađenu hranu, masnu hranu i slatkiše.
  2. Vježbanje: Redovito vježbanje je ključno za sagorijevanje kalorija i gubitak težine. Uključite aerobne vježbe poput trčanja, hodanja ili biciklizma i vježbe snage da biste izgradili mišiće i ubrzali metabolizam.
  3. Pijte dovoljno vode: Voda je važna za hidrataciju i poticanje metabolizma. Pijte najmanje 8 čaša vode dnevno.
  4. Promijenite svoje navike: Izbjegavajte preskakanje obroka, smanjite unos alkohola i izbjegavajte grickalice između obroka.

Savjetovalište i podrška

Ako imate poteškoće u postizanju cilja gubitka težine, možda će vam biti korisno potražiti stručno savjetovanje i podršku. Nutricionist ili personalni trener mogu vam pomoći u izradi prilagođene prehrane i vježbaćeg programa koji odgovara vašim potrebama.

Zaključak

Gubitak težine od 10 kg u mjesec dana zahtijeva disciplinu, strpljenje i posvećenost. Slijedeći zdravu prehranu, redovito vježbanje i mijenjanje loših navika, možete postići svoj cilj gubitka težine i poboljšati svoje zdravlje. Nemojte zaboraviti da je svako tijelo jedinstveno, stoga se posavjetujte s profesionalcem kako biste dobili najbolje rezultate.

Prilagođavanje prehrane i uvođenje zdravih namirnica

Početak prilagođavanja prehrane

Ako želite izgubiti 10 kg u mjesec dana, prvo morate prilagoditi svoju prehranu. To znači da morate smanjiti unos kalorija i uvesti zdrave namirnice u svoju prehranu. Početni korak je da izračunate koliko kalorija trebate konzumirati dnevno kako biste postigli kalorijski deficit koji će vam pomoći da izgubite kilograme.

You might be interested:  Kako Piti Donat Mg Za Probavu

Smanjite unos prerađene hrane

Prerađena hrana često sadrži puno aditiva, konzervansa i šećera koji mogu negativno utjecati na vaše zdravlje. Umjesto toga, fokusirajte se na konzumaciju svježe hrane koja je bogata hranjivim tvarima. To uključuje svježe voće, povrće, nemasno meso, ribu, jaja, mahunarke i cjelovite žitarice.

Povećajte unos zdravih proteina

Proteini su važni za izgradnju mišića i podržavanje zdravog mršavljenja. Kada prilagođavate prehranu, trebali biste povećati unos zdravih proteina. To uključuje namirnice kao što su piletina, puretina, riba, jaja, soja, mahunarke i nemasni mliječni proizvodi.

Uvedite više voća i povrća

Voće i povrće su bogati vlaknima, vitaminima i mineralima, a imaju nisku kalorijsku vrijednost. Uvedite raznovrsne vrste voća i povrća u svoju prehranu kako biste osigurali unos svih potrebnih hranjivih tvari. Možete ih jesti svježe, kuhati, peći ili koristiti u smoothiejima i salatama.

Pijte dovoljno vode

Voda je ključna za hidrataciju i podržavanje zdravog metabolizma. Pijte dovoljno vode tijekom dana kako biste ostali hidrirani. Osim toga, voda može vam pomoći da se osjećate sitije, što može smanjiti žudnju za nezdravim grickalicama.

Prehrana smanjenog unosa ugljikohidrata

Jedan od načina za gubljenje kilograma je smanjenje unosa ugljikohidrata. Možete pokušati prelazak na prehranu smanjenog unosa ugljikohidrata, gdje se vaša prehrana temelji na zdravim mastima, proteinima i povrću. To može pomoći u smanjenju nivoa šećera u krvi i poticanju tijela da troši pohranjene masnoće za energiju.

Zdrave zamjene za nezdrave namirnice

Prilikom prilagođavanja prehrane, važno je razmotriti zamjene za nezdrave namirnice. Na primjer, umjesto slatkih grickalica možete birati orašaste plodove, a umjesto bijelog kruha možete koristiti cjelovite žitarice. Pronađite zdrave zamjene koje vam odgovaraju i uključite ih u svoju prehranu.

Prikaz zdravih namirnica
Namirnica Kako je konzumirati
Jabuke Sirove, u kompotu, u salati, kao sok
Brokula Kuhana, pečena, u salati
Tuna Svježa, konzervirana, grilana
Laneno sjeme Dodajte u jogurt, smoothie ili pečena jela
Mahunarke Kuhane, u salati, u varivu

Za smanjenje tjelesne mase važno je prilagoditi prehranu i uvesti zdrave namirnice. Važno je napomenuti da je svako tijelo jedinstveno, stoga se savjetujte s liječnikom ili nutricionistom prije nego što započnete bilo kakve značajne promjene u prehrani.

Redovita tjelesna aktivnost za brže sagorijevanje kalorija

Tjelesna aktivnost je ključna komponenta procesa mršavljenja. Što više vježbate, to ćete brže sagorijevati kalorije i postizati željenu tjelesnu težinu. Uz pravilnu prehranu, redovita tjelesna aktivnost je neophodna za postizanje cilja gubitka 10 kg u mjesec dana.

Kardiovaskularne vježbe

  • Trčanje ili brzo hodanje su odlični načini sagorijevanja kalorija. Možete ih prakticirati u parku, na traci za trčanje ili na stazi.
  • Vožnja biciklom je još jedna učinkovita kardiovaskularna vježba koja može pomoći u sagorijevanju kalorija. Možete je prakticirati na otvorenom ili kod kuće na biciklističkom ergometru.
  • Plivanje je također odlična aktivnost koja angažira gotovo sve mišićne skupine u tijelu i sagorijeva veliki broj kalorija.

Snaga i otpor

  • Uz kardiovaskularne vježbe, trebali biste uključiti i snagu i otpor u svoj režim vježbanja. Podizanje utega, vježbe s vlastitom težinom ili korištenje strojeva u teretani pomoći će vam da izgradite mišićnu masu i ubrzate metabolizam.

Dodatne tjelesne aktivnosti

Osim planiranih vježbi, trebali biste biti i aktivni tijekom dana. Evo nekoliko jednostavnih načina kako povećati svoju ukupnu tjelesnu aktivnost:

  • Hodanje umjesto vožnje automobilom ili javnim prijevozom.
  • Koristite stepenice umjesto dizala ili pokretne trake.
  • Igrajte se s djecom ili kućnim ljubimcem na otvorenom.

Vježbanje s prijateljima

Vježbanje s prijateljima može biti zabavno i motivirajuće. Dogovorite raspored treninga s prijateljem ili se pridružite grupi za vježbanje kako biste se međusobno podržavali i motivirali. Također možete isprobati nove aktivnosti poput plesa, pilatesa ili kickboxinga.

Vježbanje redovito i s povjerenjem može vam pomoći da ostvarite svoj cilj gubitka 10 kg u mjesec dana. Bitno je pronaći aktivnost koju uživate kako biste bili motivirani za održavanje tjelesne aktivnosti na duže staze.

Upotreba dodataka prehrani za poticanje mršavljenja

Jedan od načina da ubrzate proces gubitka težine je korištenje dodataka prehrani koji su namijenjeni poticanju mršavljenja. Ovi dodaci mogu se koristiti u kombinaciji s uravnoteženom prehranom i redovitom tjelesnom aktivnošću kako bi se postigao željeni rezultat.

Izbor dodataka prehrani

Postoji širok spektar dodataka prehrani dostupnih na tržištu koji tvrde da potiču mršavljenje. Prije nego što se odlučite za određeni dodatak, važno je da se posavjetujete s liječnikom ili nutricionistom kako biste bili sigurni da je siguran i prikladan za vaše zdravlje.

Evo nekoliko uobičajenih dodataka prehrani koji se koriste za poticanje mršavljenja:

  • Proteinski dodaci: Proteinski dodaci mogu biti korisni za mršavljenje jer mogu pomoći u održavanju osjećaja sitosti i pomažu u izgradnji mišićne mase.
  • Zeleni čaj: Zeleni čaj sadrži antioksidante koji mogu potaknuti metabolizam i pomoći u sagorijevanju masti.
  • CLA: Konjugirana linolna kiselina (CLA) je masna kiselina koja se nalazi u govedini i mliječnim proizvodima. Istraživanja su pokazala da može pomoći u smanjenju tjelesne masti i povećanju mišićne mase.
  • Garcinia cambogia: Garcinia cambogia je tropsko voće koje sadrži hidroksi limunsku kiselinu koja može suprimirati apetit i potaknuti mršavljenje.

Pravilan unos dodataka prehrani

Da biste postigli najbolje rezultate, važno je pravilno koristiti dodatke prehrani za mršavljenje. Evo nekoliko savjeta kako ih pravilno koristiti:

  1. Pročitajte upute na pakiranju i slijedite preporučenu dozu.
  2. Uzimajte dodatak prehrani redovito i na prazan želudac, ako je to naznačeno.
  3. Kombinirajte dodatak prehrani s uravnoteženom prehranom i redovitom tjelesnom aktivnošću.
  4. Budite strpljivi i dajte tijelu vremena da se prilagodi novom dodatku.
You might be interested:  Kako Napisat Zahtjev Za Zastaru

Mogući rizici i nuspojave

Kao i kod bilo kojeg dodatka prehrani, važno je biti svjestan mogućih rizika i nuspojava. Neki dodaci prehrani mogu imati neželjene učinke, poput probavnih smetnji ili alergijskih reakcija.

Također je važno da kupujete dodatke prehrani od pouzdanih izvora kako biste bili sigurni da su sigurni i kvalitetni.

Dodatak prehrani Mogući rizici
Proteinski dodaci Alergijske reakcije na proteine mlijeka ili soje
Zeleni čaj Povećan unos kofeina može uzrokovati nervozu i nesanicu
CLA Potencijalni učinci na jetru i crijeva
Garcinia cambogia Povećan unos može uzrokovati probavne smetnje

U konačnici, upotreba dodataka prehrani za poticanje mršavljenja može biti korisna, ali se uvijek treba savjetovati s kvalificiranim stručnjakom prije nego što započnete s njihovom upotrebom.

Kontrola porcija i izbjegavanje prejedanja

Jedan od najvažnijih faktora u gubljenju težine je kontrola porcija hrane koju jedemo. Ako unosimo previše kalorija u organizam, nećemo moći smršaviti čak i ako vježbamo redovito. Uz to, izbjegavanje prejedanja ključno je za održavanje zdravog načina života.

Savjeti za kontrolu porcija:

  • Koristite manje tanjure i činije kako biste vizualno smanjili porcije hrane.
  • Jedite polako i slušajte svoje tijelo. Prestanite jesti kada osjetite da ste sito.
  • Prepolovite porciju koju biste inače pojeli i jedite samo polovicu. Ako ste još uvijek gladni nakon nekog vremena, pojedite malo više.
  • Jedite umjerene porcije i izbjegavajte prejedanje.

Trikovi za izbjegavanje prejedanja:

  • Vodite dnevnik prehrane kako biste bilježili sve što jedete i na taj način postanite svjesni svojih prehrambenih navika.
  • Prije svakog obroka popijte čašu vode kako biste osjetili manju glad.
  • Jedite obroke redovito kako biste izbjegli osjećaj prejedanja između obroka.
  • Izbjegavajte “prazne” kalorije kao što su gazirana pića, slatkiši i slana grickalica. Umjesto toga, jedite hranu bogatu hranjivim tvarima poput voća, povrća, cjelovitih žitarica i proteina.

Kontrola porcija i izbjegavanje prejedanja su ključni kada želite izgubiti 10 kg u mjesec dana. Budite svjesni svojih prehrambenih navika i postavite cilj da jedete umjereno i pravilno. Također, važno je napomenuti da se prejedanje može kontrolirati i razgovorom s nutricionistom koji će vam pružiti personalizirane savjete i strategije.

Pravilno hidriranje i njegova važnost u procesu mršavljenja

Pravilno hidriranje je ključni faktor u procesu mršavljenja. Često se zanemaruje, ali voda igra važnu ulogu u metabolizmu i sagorijevanju kalorija. Održavanje odgovarajuće hidratacije pomaže ubrzati metabolizam i poboljšati učinkovitost tijela u sagorijevanju masti.

Zašto je hidriranje važno?

Kada tijelo nije dovoljno hidrirano, tjelesne funkcije se smanjuju, uključujući i metabolizam. Nedostatak vode može dovesti do usporavanja metabolizma i smanjenja učinkovitosti u sagorijevanju kalorija.

Hidriranje je važno jer pomaže održavati ravnotežu elektrolita u tijelu, podržava rad organa i pomaže u eliminaciji toksina. Također, voda može pomoći u kontroli apetita i smanjivanju unosa kalorija.

Koliko vode treba piti?

Općenito, preporučuje se unositi najmanje osam čaša vode dnevno. Međutim, individualne potrebe za hidratacijom mogu varirati. Važno je pratiti simptome dehidracije kao što su suha usta, umor i tamni urin, te konzumirati dovoljno tekućine za održavanje hidratacije.

Kako pravilno hidrirati tijekom procesa mršavljenja?

Evo nekoliko savjeta za pravilno hidriranje tijekom procesa mršavljenja:

  • Pijte dovoljno vode tijekom dana. Imajte uvijek pri ruci bocu vode kako biste redovito pili i održavali hidrataciju tijela.
  • Unosite dodatnu tekućinu tijekom treninga. Gubljenjem tekućine tijekom tjelesne aktivnosti, važno je nadoknaditi izgubljenu tekućinu pijenjem vode ili napitaka za oporavak.
  • Konzumirajte namirnice bogate vodom. Voće i povrće sa visokim udjelom vode, poput lubenice, krastavaca i naranča, mogu vam pomoći u hidrataciji tijela.
  • Izbjegavajte gazirane i zaslađene napitke. Oni sadrže puno kalorija i mogu negativno utjecati na mršavljenje. Umjesto toga, pijte vodu, biljne čajeve ili napitke bez kalorija.

Zaključak

Pravilno hidriranje igra ključnu ulogu u procesu mršavljenja. Piti dovoljno vode pomaže ubrzati metabolizam, održavati ravnotežu elektrolita i podržavati tjelesne funkcije. Važno je redovito piti vodu tijekom dana i nadoknaditi izgubljenu tekućinu tijekom tjelesne aktivnosti. Također, konzumiranje namirnica bogatih vodom može vam pomoći u hidrataciji tijela. Izbjegavajte gazirane i zaslađene napitke te se fokusirajte na unos vode i drugih zdravih napitaka. Pravilno hidriranje je ključni korak prema postizanju vaših ciljeva mršavljenja.

Promjena životnog stila za postizanje dugoročnih rezultata

1. Započnite s planiranjem

Da biste postigli dugoročne rezultate i održali željenu težinu, važno je imati plan. Sjednite i razmislite o svojim ciljevima, prehrambenim navikama i fizičkoj aktivnosti. Postavite realistične ciljeve i odredite konkretne korake koje ćete poduzeti kako biste promijenili svoj životni stil.

2. Istražite zdrave prehrambene navike

Da biste izgubili 10 kg u mjesec dana i održali tu težinu, morate promijeniti svoje prehrambene navike. Istražite zdrave prehrambene smjernice i naučite kako kombinirati različite vrste hrane kako biste dobili sve potrebne hranjive tvari. Fokusirajte se na konzumaciju cjelovitih namirnica, voća, povrća i proteina, a izbjegavajte visokokaloričnu hranu i prerađene proizvode.

3. Redovito se bavite tjelesnom aktivnošću

3. Redovito se bavite tjelesnom aktivnošću

Tjelesna aktivnost je ključna za sagorijevanje kalorija i poticanje gubitka kilograma. Odaberite aktivnost koja vam se sviđa i prilagodite je svojim mogućnostima. Možete se baviti trčanjem, biciklizmom, plivanjem ili odlaziti u teretanu. Važno je biti redovit i prakticirati tjelesnu aktivnost barem 3-4 puta tjedno.

You might be interested:  Kako Kuhati Šunku U Mrežici

4. Vodite evidenciju o svojoj prehrani i aktivnostima

Pisanje dnevnika prehrane i aktivnosti može vam pomoći u praćenju napretka i prepoznavanju potencijalnih problema. Zabilježite sve što jedete i pijete tijekom dana, kao i svoje tjelesne aktivnosti. Na taj način možete identificirati obrazac ili navike koje trebate promijeniti kako biste postigli svoje ciljeve.

5. Pronađite podršku

Pronalaženje podrške u obitelji, prijateljima ili čak uključivanje u grupu za podršku može biti od velike pomoći. Možete razgovarati o svojim izazovima, dijeliti savjete i motivirati se međusobno. Ponekad je lakše postići ciljeve s nekim tko prolazi kroz iste ili slične izazove.

6. Nastavite s novim navikama nakon postizanja cilja

Kada postignete svoj cilj i izgubite 10 kg, važno je nastaviti s novim načinom života kako biste održali postignute rezultate. Nemojte se vratiti starim navikama, već nastavite jesti zdravo, baviti se tjelesnom aktivnošću i pratiti svoju težinu kako biste spriječili povratak kilograma.

Zaključak

Da biste smršavili 10 kg i održali tu težinu, važno je napraviti dugoročne promjene u svom životnom stilu. Planirajte svoje ciljeve, istražite zdrave prehrambene navike, redovito vježbajte, vodite evidenciju o prehrani i aktivnostima, pronađite podršku i nastavite s novim navikama. Na taj način možete postići željene rezultate i zadržati ih dugoročno.

Praćenje napretka i motivacija za održavanje gubitka težine

Za uspješno gubljenje 10 kg tjelesne težine u mjesec dana, važno je pratiti svoj napredak i održavati motivaciju tijekom cijelog procesa. Ovdje su neki savjeti kako to postići:

Praćenje prehrane

  • Zapišite sve što jedete i pijete tijekom dana
  • Pratite unos kalorija i makronutrijenata
  • Usredotočite se na uravnoteženu prehranu s visokim udjelom proteina, povrća i cjelovitih žitarica

Praćenje tjelesne aktivnosti

  • Zabilježite svoju tjednu tjelesnu aktivnost
  • Postavite si ciljeve za svaki tjedan i praćenje napretka prema tim ciljevima
  • Izaberite aktivnosti koje vam se sviđaju i koje vam donose radost

Organizacija

Organizacija

  • Za lakše praćenje, koristite aplikacije ili bilježnice za praćenje prehrane i tjelesne aktivnosti
  • Postavite tjedne ciljeve i nagradite sebe kada ih postignete
  • Redovito pregledavajte svoje statistike i usporedite s prethodnim rezultatima

Motivacija

  • Postavljajte si kratkoročne i dugoročne ciljeve
  • Vizualizirajte svoj uspjeh i zamislite kako će vam izgledati i osjećati se kada postignete svoju ciljnu težinu
  • Pronađite podršku u obliku prijatelja, obitelji ili programa podrške gubitka težine
  • Nagradite sebe za postignute ciljeve na zdrav način, na primjer, s masažom ili šetnjom u prirodi

Izazovi i prevladavanje prepreka

  • Očekujte izazove i poteškoće tijekom puta, ali ih vidite kao priliku za učenje i rast
  • Imajte strategije za suočavanje s emocionalnim jedenjem, kao što je vježbanje, meditacija ili povjeravanje prijateljima
  • Podsjećajte se zašto ste krenuli na put mršavljenja i kako će vam to poboljšati kvalitetu života

Praćenje napretka i održavanje motivacije su ključni elementi za postizanje i održavanje ciljne težine. Budite dosljedni u svojim naporima i svakodnevno radite na svom zdravlju i dobrobiti.

FAQ:

Koliko kilograma mogu smršaviti za mjesec dana?

Količina kilograma koju možete smršaviti u mjesec dana ovisi o vašem tijelu, metabolizmu i načinu života. No, smatra se da je izgubiti 10 kilograma realno i zdravo za mjesec dana, uz pravilno praćenje prehrane i tjelovježbu.

Koje su najbolje vježbe za mršavljenje?

Najbolje vježbe za mršavljenje su one koje kombiniraju kardio aktivnost s vježbama snage. Trčanje, biciklizam, plivanje, skakanje uže i HIIT trening su izvrsni oblici kardio aktivnosti. Također bi trebali uključiti trening snage za izgradnju mišića koji će vam pomoći da sagorijevate kalorije čak i kada mirovate.

Kako mogu kontrolirati kalorijski unos?

Za kontrolu kalorijskog unosa možete koristiti metodu praćenja prehrane i bilježenja unosa hrane. Postoje mnoge aplikacije za praćenje prehrane koje vam mogu pomoći da pratite unos kalorija. Također, preporučuje se fokusirati se na hranu bogatu vlaknima, proteinima i zdravim mastima kako biste duže ostali siti.

Trebam li izbjegavati određene vrste hrane tijekom mršavljenja?

Prilikom mršavljenja, preporučuje se smanjiti unos prerađene hrane, brze hrane i slatkiša koji su često bogati kalorijama, mastima i šećerima. Umjesto toga, fokusirajte se na cjelovite namirnice poput voća, povrća, cjelovitih žitarica i nemasnih izvora proteina.

Koliko često trebam jesti tijekom dana dok pokušavam smršaviti?

Preporučuje se jesti manje, ali češće obroke tijekom dana dok pokušavate smršaviti. To će vam pomoći da održite stabilnu razinu energije i smanjite osjećaj gladi. Idealno je jesti 5 do 6 manjih obroka raspoređenih tijekom dana.

Koje su najbolje metode za mršavljenje?

Najbolje metode za mršavljenje su kombinacija pravilne ishrane i redovne fizičke aktivnosti. Važno je održavati uravnoteženu ishranu koja obuhvata sve potrebne hranljive sastojke, kao i smanjenje unosa kalorija i izbjegavanje nezdrave hrane. Također je važno redovno vježbati, bilo da se radi o kardiovaskularnim vježbama ili treningu snage.

Koliko kilograma se može smršaviti za mjesec dana?

Gubitak težine varira od osobe do osobe. Općenito, smatra se da je zdravo smršaviti oko 0,5 do 1 kg tjedno. U mjesec dana, to bi bilo otprilike 2 do 4 kg. Smršaviti 10 kg u mjesec dana bi bilo vrlo ambiciozno i može biti nezdravo za tijelo. Preporučuje se da mršavljenje bude postepeno i održivo.